iSh3x....darh larh rindu....pnat plak 2 tunggu nie....bila larh awk nk send msg kt syew???? awk!!!!Nasib baek larh syew sbr tunggu awk klu x msty syew cari pakwe lain darh kn....susah cple dgn bdk asrama nie tpi adew keistimewaan klu cple dgn bdk asrama sbb nnty confirm rindu ble rindu lgi brtmbah larh syg 2....wOw...wOw.....wOw....i like...huhuhu...huyyyy...nk msg pon kne ary cuti xpon waktu mlm...naseb baek juga larh jadual dorg x padat cngt....kecian bdk sne x dpt cari awex...blajar memanjang...xpew2 demi mse dpn...huahua.....
Significant by:-KimJae RaRa


No comments:
Post a Comment